Saturday 28 April 2012

Masjid India And Wedding @ Kayangan Heights


Assalammualaikum,

BERSIH 3.0 hari ni ye..sorry, i tak layan benda-benda mcm ni..byk susah dari senang...bagi aku selagi aku tinggal dalam keadaan aman damai, ada kerja, bebas bergerak dan cukup bersyukur..ok la tak payah la cerit benda yg tak best sbb aku ni memang tak pandai nk bercakap hal2 politik ni pun..

Gambar-gambar di bawah masa aku pergi Jalan Tar, teman member aku umi cari kain kat jakel, sudahnya aku pun terjebak sama..beli kain lycra..aku beli 2 meter je yg printed, umi yg borong banyak...since aku belum breakfast lagi masa keluar tu aku makan la nasi ayam segera..sedap..dah settle beli kain tu kitorang singgah makan laksa dan rojak pulak kat gerai pasar malam..awal lagi diorang dah meniaga..sempat gk la beli tudung..dah sampai pusat tudung kalau tak beli rugi la..hihi..dasar kaki shopping.. 












Lps Jalan Tar tu we proceed to Kayangan Heights, Shah Alam for wedding function but this is not my friend or relatives wedding, it was umi's boss daughter wedding..i accompanied her to the wedding..met my brother Firdaus at the wedding..dia pun terkejut jumpa aku kat sana..hihihi..






We had plan to singgah One Utama after the wedding, tapi maigrain aku  dah dtg so terus aku balik..tidor dari petang sampai malam baru bangun still migrain tak hilang..

p/s - masa aku taip ni tengah layan cerekarama Mencintaimu...

No comments:

Post a Comment