Saturday 24 November 2012

Random stories..

Assalammualaikum,

Kali ke 2 jenguk blog .  Entah mengapa lately ni rasa mcm malas nak update. Ikutkan ada je gambar nak post untuk tatapan peribadi., tapi aku ambil yg penting2 je la..secara random..kek kat bwh tu celebrate bday ijan yg ke 34. Takde plan pun, saja mlm tu pergi Melaka ingat nk makan ikan bakar kat Duyong, tapi dah lambat sgt sampai, so cancelled and we planned surprise bday party for her (tak berapa nak surprise pun). 

I bought blueberry cheese cake from SR and Daus belanja KFC. kat rumah tu dah ada mihun sup cooked by my mom. Oh ye her bday was on 3rd November. actually ada lagi sorang bday girl, my sil, shikin which her bday  on 5th Nov tp kununnya tak nak celebrate sama2, aku nak beli kek lain, sudahnya sampai sekarang takde..hehehe sorry ye kin.. Moh layan gambar yg tak seberapa ni...








 Besarnya aku...huhuhu...






A week after, pergi makan untuk sempena our wedding anniversary.  After done with some shopping, terus ke restoran bwh ni for dinner. Husband yg pilih restoran ni, since aku pun tak pernah mkn kat sini, aku ok je...before this ada baca kat blog2 blogger famous psl mkn kat sini. Kalau compare dgn TGI, Chilli's and sewaktu dengannya, aku prefer testoran ni...harga pun ok..this is my opinion ya..orang lain aku tak tau, selera orang berbeza.





Both of us...

Ni hadiah aku bagi kat dia..


Yang kat bawah ni pulak pergi masa cuti deepavali kot..pun tak plan jgk..Shikin called ajak joint dorang kat Sg Congkak..since takde buat apa2, why not kan..pergi pun dah petang tapi alhamduliilah tak hujan petang tu...lagi pun cuti sekolah, bwk la budak2 ni jalan2.

On the way tu nampak la orang jual rambutan, husband ingat nak beli la barang seikat, bila ditanya harga sampai rm20 seikat, memang tak masuk akal..bukannya ko jual rambutan tu kat obersi..melampau betul..alasan peniaga tu buah takde tapi yg kat bakul dia tu melambak buah tu apa?? terus tak jadi beli..melampau betul nak ambik untung.. 





Muaz dan Izaz kejap je mandi sungai, lps tu tak tahan sbb sejuk sgt...Adam tu daripada aku sampai dia dah mandi sungai sampai la nak balik...betul2 enjoy dia 




Dah settle mandi sungai, terus pergi makan sate dan mi bandung...esoknya kerja..nak ambil cuti pun tak sampai hati sbb takut ada problem dgn TNB esos.

Ha..berjaya jgk aku update blog tah apa2 ni kan...

p/s - 1st time dalam hidup aku dengar kereta pun ada mandi bunga tolak bala...mcm2...

No comments:

Post a Comment