Friday 11 January 2013

Adam&Hawa - last episode


Assalammualaikum,

Tamat sudah 80 siri adam & hawa setelah berbulan-bulan ditayangkan. Ending tau dah, just that suka nak tengok pelakon2 utama memainkan peranan masing2. Nadiya Nisaa sgt berjaya dgn watak Hawa dan Aaron Aziz as Adam Mukhriz toksah nk ckp la..berangan aku bila tengok adegan romantis adam n ain..hehehe..nasib baik husband tak kisah..sorang je la yang aku tak suka dlm drama ni iaitu Johan, entah mcm tak berapa suka dgn pelakon tu..rambut dia tu buat aku tak berkenan. Mcm yg jadi Azie tu mula2 aku tak berkenan sgt sbb nampak gedik tp lama2 dah suka. Sama jgk dengan Anzalna, dah boleh terima tengok dia berlakon.

Katanya minggu depan ditayangkan plk Memoir Adam & Hawa dan Opps Adam & Hawa..pasti tengok..

So, sebagai kenangan kesukaan org ramai (termasuk la aku)  tentang drama ini, aku post la gambar2 yg dicaptured dari TV mlm td..tapi yg tak realnya baby dorang tu dah nampak besar. Tu bukan baby baru lahir tu..
















 


Mlm tadi jgk ada tayangan di Restoran Kari Kepala Ikan Kg Pandan, dgn dihadiri olen main cast..gambar ni aku cedok dari FB Adam & Hawa..yes, I am the follower..:-)

ok, ada masa nak ppst gambar AJL 27...skrg ni nak buat appraisal dulu...

1 comment:

  1. alamak baru tau der restoran buat tayangan macamni.. fenomena.. fenomena...

    ReplyDelete