Monday 4 February 2013

Zara is 2 and Hubby turned 47


Assalammualaikum,

Lama tak jumpa budak kecik sorang ni. dari tahun lps rasanya..hahaha..tahun lps pun bulan december hari tu la..ke sebelum tu lagi. She just turned 2 years old on 27th January. 

Happy Birthday Sayang. Hadiah ada mama dah beli. Nanti jumpa mama bagi.
Harapan mama semuga zara sentiasa berada di dalam lindungan Allah swt dan mejadi anak yang baik.




Another birthday, mr husband..hehehe..he turned 47 on 1st February..tak ada celebrate pun..petang tu pergi Bandar Sri permaisuri sbb nak fetch MIl, so tanya dia nak makan mana..ikut tekak aku nak makan kat Papparich, tapi dia pulak tak suka, so tanya dia makan mana, dia pilih Satay Station..sate pun aku suka jgk..hehehe..

Ni bukan gambar masa birthday ye, ni gambar masa pergi The Curve masa krismas hari tu..letak je la..






Ok tu je yang dapat update buat masa ni..gambar2 pergi Phuket hari tu dah standby dalam draft..skrg ni nak update blog kat ofis dah tak boleh..IT dah tak bagi...ntah apa2...

p/s - salah seorang memeber aku tu sentap sbb tak ajak dia pergi Phuket...knp aku tak ajak? dia ingat tiket Phuket ni mcm tiket Juara Lagu ke?? sah2 ko dah tau cerita psl tiket tu kan, nak sentap apa hal?? betul2 aku tak faham...


No comments:

Post a Comment