Monday 28 April 2014

Office birthday party

Assalammualaikum,

Jumaat lepas, ofis aku ada organized birthday party untuk staff yang lahir on April. A week before, our corporate communications staff disseminate siapa yang nak join party ni for them to order food. Ok, me and a few of my colleagues setuju nak attend. Bersosial la sikitm walaupun bkat meja makan muka yang sama jgk, at least kan.

Ni la wajah2 colleague aku. Dorang ni muda sgt. Comel2 belaka.. Venue kat canteen building OSK ni la, 2nd floor. Hadiah kat atas meja tu bukan untuk org yang sambut birthday tapi untuk anak Siti, one of the organizer.





Yang tudung pink tu, Siti..


Siti jgk menyumbang bungkusan nasi minyak untuk party ni, sempena kelahiran baby dia.
Makanan lain mcm dalam gambar ni la..


Deme2 ni berator nak register nak ambil no lucky draw...ada lucky draw gitu...am i the lucky one??? 1st prize microwave. 


April birthday babies...yang tengah tu boss Finance...


Habis makan, g collect hadiah, dapat la voucher Isetan RM30, jadilah ye...


Yang kat bawah ni, semalam la aku buat sheperd's pie. Sebab Ijan ada . Kalau aku anak beranak campur mak abah aku, memang tak habis la. Senang sgt buatnya. Cousin aku mintk resepi, aku suruh dia google jek. Yang penting ada kentang.





Hasil belian kat Metroajaya warehouse sale. Beli apa yang ditarget je..tak semeriah sale kat Shah Alam.





Rabu ni aku terbang lagi, terbang tempat yang sama, tak jemu ke??? Takkk..semuga Allah swt permudahkan segala urusan ku...


No comments:

Post a Comment