Wednesday 24 December 2014

Jangan tak update...

Assalammualaikum,

Bosan..kerja kat ofis ni pun tak berapa nak ada, selain attend calls from customer la. Mood hujung tahun mood holiday, so share market pun mood holiday sama. Dengan keadaan cuaca yg sepanjang hari mendung dan hujan, so perasaan malas pun menjelma. Kalau kat rumah sure atas katil lagi ni, tapi tak jgk, kat ofis ni lg byk berehat dari kat rumah. Kat rmh tu adaaa je benda nak kena buat. Sambil2 tengok TV, nmpk cabinet TV berabuk, dah nak kena lap pulak..never ending job..

Baru je dapat whatsapp dari my ex sister in law informed that my niece, Dhiyaa Shofiaa get straight A's for her UPKK exam. Congrats Dhiyaa and Sarah.Congrats jgk kat adik aku yang baru naik gred tu..bila nak open table????

ok sambung merepek..aku selalu berangan kalau november n december je mesti aku fefiling nak g obersi, g London ke, Paris ke..tengok artis2, VVIP jalan2 rasa bestnya..boleh bergaya dengan trench coat, boots..tp kena kurus lagi cantik.g shopping masa boxing day...kalau ada duit semua boleh jadi.

Bila tengok orang pergi umrah masa december ni pun hati aku lagi lak melonjak nak ke sana. Kalau ada duit semua pun jadi. Tengok masa ni pun orang tak berapa ramai.

Baru2 ni aku n adik beradik aku bwk anak masing2 g jenjalan..g Ipoh..buat apa g Ipoh...rmh MIL pun kat sana, kampung parents aku pun kat sana, MIL kat Tronoh, parents aku kt Kuala Kangso, eh!!! adalah tempat nak dituju..anak aku mula bengang je dgr ckp nak g Ipoh..plan asal nak g USS cancelled. kita pegi Lost World Of Tambun. Nanti kendian2 aku update,kalau rajin..dpat duduk hotel barang  2 malam pun dah bagi otak aku lega sikit...MIL aku tak tau pun aku ada kat Ipoh, hahaha...dah anak dia tak bg cakap..

Adalah jgk aku pergi tengok movie Manisnya Cinta di Cappordocia. Aku suka jenis cite mcm ni..tak stress, takde lawak bodoh..semuamya sweet n comel jek..lawa betul si Fazura tu,..si Sam belakon romantik melting dibuatnya.

Tadi adik aku ada whatsapp gambar banjir kat Kuala Kangso..abis kedai kat lembah tu ditenggelami air..semuga mereka yg menghadapi musibah ni diberi kesabaran yang tinggi dan berada dalam keadaan selamat. Kat lembah la(panggil lembah sebab memang dia tepi Sungai Perak) aku selalu lepak makan laksa dan cendol ni..pagi ahad pekan ni meriah ada pasar pagi..Pekan Kuala Kangso ni kalau time Rayam jam ya amat..

Ok la..tetiba rasa ngantuk..aku memang selamba je "take a nap" kat opis ni..hehehe...

oh ye, opis bagi release awal arini, kul 4 petang due to krismas eve. Jumaat saya cuti, tapi tak ke mana sbb en husband tak coti..bank kan, nak kejar target.. since dah balik awal ni, boleh la bwk anak aku survey kelas bahasa Korea kat SS2 tu kejap..

Bye....


No comments:

Post a Comment