Tuesday 2 February 2016

Hello 2016

Assalammualaikum,

Yeahhh..2nd month of 2016. 

Nak citer apa?? Biasa2 je la..

Ada citer, tak sempat nak update.

2015 ok la..bukan semua yang kita plan, yang kita hajati akan dapat. Semua di atas kehendak NYA..

Ada jgk masalah yang hampir ke jalan penyelesaian..

Suka duka tetap ada..

2015 jgk menyaksikan aku telah pergi ke Padang Besar selama 4x!!!!

Dulu bila dengar orang cakap nak pergi Padang Besar, buat muka pelik, afsal nak pergi sana? Nak cari apa?? Haa!!! sekali terkena kat aku..terus suka..bukan la nak shopping kain baju pun..tapi beli barang2 dapur, henbeg gred AA cenggitu la..1st aku pergi dengan Along and kawan ameno dia. Seronok tengok depa shopping. Ada sorang kakak ni dia beli henbeng and purse kulit ikan pari yg di mana bila aku tengok harga kat Premium Outlet di Krabi way much cheaper dan kualiti yang sama..

Aku jgk dapat pergi Hadyai, Satun dan Krabi buat pertama kali. Seronok dan pengalaman baru. 

Drive ke Krabi dari KL..penglaman yang berharga dan memenatkan..hahaha tapi husband cakap lps ni masuk Krabi nak drive lagi..huaaaaa...

Alhamdulillah, anak aku dapat keputusan yang baik semasa di Semestar 1..now she's in 2nd Sem. How time flies..

Awal January 2016 telah menyaksikan suami aku membuat keputusan yang besar dalam hidup dia. Aku doakan apa yang dia rancang berjalan lancar dan semuga Allah swt memberkati kami sekeluarga.

Lala jgk telah kembali menetap bersama Dada dia..semuga segala urusan adik aku dan keluarganya berjalan lancar. Lala jgk dah masuk darjah 1..masa kat tadika jgk dia dapat no 2..tak sangka hehehehe...

Alhamdulillah..dapat gak imbuhan dari company dalam keaadan ekonomi yg gawat ni..dapat la mengurangkan hutang-hutan

Ok la..that's all for now..nanti masa mengizinkan, kita jumpa lagi ye blog..

May this year bring all the goodness in our life..Ameen..




No comments:

Post a Comment