Sunday 13 March 2011

ALHAMDULILLAH....

tengah aku seronok melayan mata di petang sabtu mak aku panggil ckp adik aku(ijan) dah keluar air ketuban...so terus bwk dia pergi hospital selayang sama shahril(ijan's hsbnd)...lepas selesai segala proses aku balik...tak boleh tunggu ma...suami atau ibu je boleh....sejam aku balik shahril pun sampai rmh tp dah dpt sms ari ijan ckp contraction every 3 minutes...then dia kol shahril ckp dah bukak 6cm bergegas la shahril , mak and abah aku g hospital...diorang blm sempat sampai ijan dah selamat bersalin baby girl at 3.26kg at 11.23 pm...10 days earlier from the due date...oh baby tak nak jd org melaka ye...dpt call ijan dia sedang menyusu anak dia...memang la xde susu lg tp nurse suruh....

so bertambah lg ahli keluarga...January lps adelia zara...total anak buah aku skrg ni 8 org....diorang ni la tempat aku curah kasih sayang n feeling2 aku nak merasa anak banyak....alhamdulillah

p/s....lg la mak aku sibuk lps ni....mudah-mudahan mak aku sihat walafiat....

No comments:

Post a Comment