Tuesday 22 March 2011

Bila Bapa Sayangkan Anak..

Hari tu kat HBO( if i'm not mistaken) ada tayang cerita Taken. Watak utama Liam Neeson. Tak tau kenapa ye aku suka tengok filem2 atau drama2 yang mengisahkan daddy will do anyhting for their children. Mcm Taken tu...Liam Neeson is a true daddy (memang la dlm filem nampak mcm sng je gadoh dgn org jahat).Ye la anak nak kena jual jadi pelacur tu...suka betul aku tengok cara dia selamatkan anak dia.

Lagi contoh filem yg aku suka tengok ialah Mrs Doubtfire by Robin Willam,Sally Field and Pierce Brosnan. Sanggup tu Robin William tu menyamar jadi baby-sitter pempuan semata-mata nak bersama dgn anak dia. Don't understand why a mom has a heart to separate her children from thier daddy.

Finding Nemo (hello...walaupun psl ikan tp touching jgk tau!) isn't it cute that even a fish is trying a hard to save his chid? cartoon pun sedih jgk aku tengok...

Sebenarnya cerita melayu pun ada jgk tp aku tak ingat tajuk...hehehe...(Cerita omputeh ko ingat pulak)

In my oppinion, seorang ibu sayang kan anak dan sanggup buat apa saja untuk anak adalah sgt lumrah ye..tapi sgt susah nak tengok seorang bapa yg sayangkan anak-anak dia walaupun sudah berpisah dgn isteri dan anak-anak dia. Thats why i love it...u can see it from his eyes how much he loves them. Its so sweet...

p/s..ala mcm hsbnd aku la anak nak apa tengah-tengah mlm pun gigih cari walaupun anak aku tu dah bsr panjang....

No comments:

Post a Comment