Friday 11 November 2011

16 years...

Assalammualaikum,

Well aku rasa hampir semua orang sibuk dengan date hari ni kan..11.11.11..yang nak menikah tentunya ramai..aku dapa gak jemputan ke majlis perkahwinan mlm ni kat Cheras..kalau rajin pergi la..tau je la nak pergi cheras tu kena lalu MRR2..dengan jamnya lagi..hari ni Jumaat tengah hujan pulak tu dapat ku bayangkan betapa teruknya jam tu nanti..

Sebenarnya hari ni juga merupakan hari ulangtahun perkahwinan aku yg ke 16..orang lain 16 tahun kahwin anak 4 5 orang tapi rezeki aku anak sorang je..tak merungut malah bershukur kepada Allah swt dengan kurniaannya...

Seperti semua perkahwinan, aku berharap dan berdoa semuga kehidupan aku sekeluarga dirahmati dan diberkati Allah swt..segala rintangan dan dugaan kita hadapi bersama..kepada mereka yg cuba merosakan rmhtangga aku bwk2 la insaf...kepada suami, terima kasih kerana kasih sayang yg diberi tidak berubah sama seperti 16 tahun dulu..sama-sama kita menjaga keharmonian rmhtangga kita ek..(ala..dia bukan baca pun blog aku ni..tak pyh nak feeling sgt)..

p/s-agaknya hadiah apa lah  yg husband nak bg ni:-)

 

No comments:

Post a Comment