Thursday 10 November 2011

ok la...ending yg dapat diterima..

So tamat la sudah cerita Soffiya...kiranya happy ending la..berbaloi tengok..tak kan la Sofi tu nak pergi kat Ilyas pulak kan..tapi yang tak sangka baby tu anak Ilyas walaupun Fiona tu curang...mula la si Ilyas tu menyesal..tak payah menyesal la si Fiona tu pun curang..Muiz pun kena tangkap tapi dah gila...kalau aku jadi Soffiya pun aku pilih si Kamal tu..

Ketika Cinta Bertasbih episode Meraih Ridho Illahi pun dah habis..ingat nak terminate Indo Pek la lps ni..subcribed pun psl KCB ni..tapi ada lagi sambungannya..Dari Sujud ke Sujud..aku suka cerita Habiburrahman El Shirazay..yes i know..dah terlambat nak tau kan..ingat lps ni nak beli semua novel dia..ada ciri-ciri keislaman..sambil baca dapat jgk ilmu..

Ketika Cinta Bertasbih ni aku start tengok bila Indo Pek kat Astro tu buat promo..so dah start suka..lepas tu bersambung la pulak dengan Special Ramadhan then Meraih Ridho Illahi..

Yang aku suka tengok KCB ni walaupun diorang berlakon sebagai suami isteri atau adik beradik tak ada satu pun adegan sentuh menyentuh contohnya mcm bersalam ke..haram tetap haram walaupun berlakon..memang pun bukan muhrim pun lan dan sangat menjaga adab susila..kalau drama melayu tu walaupun si pelakon tu atau pun penerbit tu bertudung tetap ada adegan pegang-pegang..aku rasa penerbit atau pengarah kita boleh ambik contoh dari cerita KCB ni..






Lantak gambar tak berapa nak jelas..CnP kat google..ada lagi satu filem ni Dalam Mihrab Cinta..weekend ni kalau Maryam datang boleh la aku tengok..lagu Dalam Mihrab Cinta ni aku suka sangat..Afgan nanyi..aku kan peminat Afgan..sangat mendamaikan dgr lagu ni...

Ok nak sambung buat kerja..nak clearkan filing..esok aku start block leave..tapi tak ke mana pun..dah la kereta pun kat workshop lagi..

p/s - ishh..TONTON dah kena block la kat ofis ni..boring betul..bak kata adik aku ye la pergi ofis nak kerja bukannya nak tengok tv..

No comments:

Post a Comment