Monday 30 January 2012

Kisah hujung minggu...

Assalammualaikum,

Tengok AJL ke 26 semalam..ok la keputusan dia semalam..Hafiz suara best..of course pakaian dia smlm akan mejadi bahan cerita..sgt simple mcm nak pergi jogging. Anywa,.he deserved to win..tapi heran la Faizal Tahir tu mesti ada menang jgk kan..tiap kali masuk AJL..overall memang enjoy tengok AJL malam tadi..mcm tengok konsert..paling suka Sungai Lui..soothing je telinga aku dgr..Jac dgn sedetik lebih sgt WOW..

On the other hand, last Friday berjaya memaksa diri buat Rainbow Buttercake..until 4am bersengkang mata..mulanya dah frust sbb tengok kek tu mcm tak jadi..resepi suruh guna 6" loyang tapi aku takde la loyang besar tu end up yg 1st color aku bakar tu jd sgt nipis..sgt frust..bayangkan kek ni la yg aku nak jadikan birthday kek zara..soraya pujuk suruh aku bancuh lagi n she willing to help me..akhirnya jadi jgk..tu yg sampai 4 pagi baru tido...

Pagi sabtu tu buat red velvet cup cake..alhamdulillah menjadi...satu peragai pelik aku ni baru 1st time buat terus nak bagi orang ramai makan..sedap ke tak belakang kira.. nanti ada masa upload gambar..tapi depa2 yg makan tu ckp sedap..hehehehe...malam sabtu buat birthday Zara..jemput jiran n umie..by 12 dah terbongkang..penat sgt..

Sunday pergi wedding adik kawan sekolah aku kat Keramat..Umie fetch aku kat rmh..dah mcm reunion pulak sbb ada tu aku tak pernah jumpa since lps sekolah..lps tu pergi kenduri anak kawan( also ex school mate) kat Restoran Putera Ayu, Padang Jawa..kenduri kahwin yg bertukar menjadi kenduri kesyukuran..tak tau la sbb apa...yg aku dengar anak dia tak nak kahwin..hemm..macam-macam..

Petang mak dan ijan balik Melaka tapi malam esok diorang balik Gombak lagi..malam layan AJL sambil lipat kain...

Sekarang ni mata dah kuyu..ingat lunch hour ni nak tidor kejap...

Ok..Happy Monday..

p/s - Rabu gua mau terbang...

No comments:

Post a Comment