Friday 20 January 2012

Tak pernah rasa mcm ni...

Assalammualaikum,

Hari genap 2 minggu blog ni nak berupdate. Ke manakah aku menghilang? tak ada pergi mana pun, ada je kat sini..aku baru je baik dari demam ni..demam panas dan sakit tekak yg maha teruk..tak pernah aku rasa mcm ni. hari Isnin tu dah rasa lain mcm..badan dah terasa sakit, tekak pun dah rasa perit dan malam tu jgk member aku Ummi ajak pergi makan stimbot kat Flaming Danau Kota nak celebrate anak dia dapat masuk Sekolah Teknik..so aku pun ckp ok..sampai Flaming memang aku dah tak larat sgt, tengok makanan pun tak de selera..ye la knowing me yg kaki makan ni..lepak dlm 1 jam mcm tu call husband suruh dia dtg ambil and see doctor..doctor tu juz bagi ubat batuk, demam dan selsema dan MC for Tuesday, still tak baik jgk on Wednesday ajak husband g clinic lain plk, the moment i openend my mouth terus doctor tu ckp Masyaallah..dah penun nanah tekak aku..memang aku dah tak boleh nak keluar suara, nak buang air liur je..so the doctor prescribed me with strong antibiotic and ubat kumur and give me another 2 days of MC and she said rest..memang rest la tapi semalam dah ok mana tahan beb tengok rmh bersepah, kain baju segunung tak basuh so buat la pelan-pelan..

As for today, i feel much better dan dah masuk kerja pun..Alhamdulillah..kejap lagi nak balik..boss bagi balik awal 5.30..untung kerja last day of the week ni kalau ada perayaan sbb boss bagi balik awal..sebenarnya banyak gambar2 aku nak post ni tapi takde masa..mungkin cuti raya cina ni kot boleh la transfer gambr..ala gambar pergi makan je pun..

Ok la..to my chinese frens wishing you Happy Chinese New Year and to the rest Happy Holiday, as for my self i am not going anywhere..just lepak at home..gua kan mau ke bandong awal feb ni so kena jimat cermat...

p/s - esok mak, abah n daus sekeluarga nak gi Medan holiday..sayang tak dapat follow...

No comments:

Post a Comment