Wednesday 29 February 2012

Hati sakit pun turutkan la jgk

Assalammualaikum,

Gambar ni diambil masa pergi KL Festival last Saturday..tak de plan pun..soraya yang ajak..pergi lps kelas muzik dia..agaknya dia boring nak balik rmh, dia ajak aku dan papa dia pergi KL Festival.. so alang -alang dah ke sana terus la redeem voucher Parkson yg dapat masa dinner ofs hari tu...gambar dinner ofis pun tak letak lgi..

Masa dlm Parkson tu pun sempat gak berdrama..ntah la..susah betul aku nak lupakan..benda baru jadi tak sampai seminggu..dia expect aku buat mcm biasa, memang tak la kan..yg jadi mangsa adalah aku..sian kan soraya je kalau tidak memang aku balik rmh naik teksi je..

Then pergi minum-minum kat Cinnamon Cafe..ok jgk lepak kat sini..open space..sebelah Cinnamon Cafe ialah Sakura Kristal..byk jgk kedai mkn yg menarik kat sini..at least ada la tempat nak buang masa..(amalan kurang sihat) 



Singgah jap beli yogurt kat Gelato Fruity..


Gelato Fruity -  passion lime..diorang ckp sgt masam..aku ok je..


Kat Nichii ada sale..

 

Soraya's chicken chop



Lps tu kelam kabtut balik nak tengok walimatul urus Lisa n Yusry..sweet je aku tengok..lps tu seperti biasa aku la yg syok sendiri, terbayang-bayang...dah selamat pun diorang menikah..

Hari ni, kawan baik aku dah berlepas ke Tanah Suci Mekah untuk mengerjakan umrah..semuga lancar segala urusannya disana dan mendapat umrah makbullah...

p/s - being hurt by someone you love is the worst feeling ever..

No comments:

Post a Comment