Thursday 28 June 2012

I'm in love...

Yes, i am in love...dengan? dengan ini
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


and love the song also..actually lagu ini adalah OST Butterfly, sebuah filem Indonesia. Tapi halwa telinga aku rasa sesuai je lagu ni untuk drama dejavu di kinabalu..harap ending dia tak mengecewakan, bukan apa karya erma fatimah ni ending dia selalu bg aku hampa, tergantung pun ye..biasa la cerita cinta, mengharapkan fairytale..baru puas hati..suka betul tengok aqasha dan tiz..pandai menghayati watak..yg lain pun berlakon best..

Selalunya balik kerja tak sempat tengok..tp nasib baik ada TONTON..hubby plk dah pasang unifi, lg la laju..tak de buffer langsung..one thing yg best tengok kat TONTON ni sebab tak ada iklan..kalau nak marathon pun ok..plan weekend ni nak marathon cerita Ameera plk..ops!! tak boleh sebab nak balik kampung husbby, mak mentua nak buat kenduri tahlil sekali gus menyambut ramadhan..saya ditugaskan memasak daging masah hitam dan hubby masak nasi minyak. Husband aku request aku masak ayam dgn mayonais, tengok la nanti mcm mana..kena dgr jgk pendapat yg lain2 kat rmh tu..

Ok la, got to go, have a good weekend...




No comments:

Post a Comment