Tuesday 12 November 2013

Dah 18 tahun

Assalammualaikum,

Semalam 11/11/2013 genap 18 tahun usia perkahwinan aku. Soraya pun dah 16 tahun. Dia sorang la anak dan pengarang jantung aku.Tempat aku nak melepaskan tension pun dengan dia juhak hehehe.  Alhamdulillah ada jugak zuriat aku sendiri. Kekadang sedih jgk tapi bila mengenangkan ada pasangan yg sampai sekarang belum ada zuriat sendiri, membuat diri ini terasa insaf. Nasib baik rumah aku ni selalu meriah dengan anak2 adik aku. Sampai Soraya pulak komplen sebab tak ada privacy katanya.

Seperti biasa, aku la yg mengucapkan Happy Anniversary pada husband. Standard org lelaki mana nak ingat tarikh ulang tahun ni kan. Dugaan nak menyampaikan 18 tahun ni memang la banyak. Bermacam-macam. Yang paling perit 2 tahun lepas. Aku kagum dengan kesabaran husband melayan kerenah aku. Ye la, berpunca daripada dia jugak kan. 

Tidak ada rumahtangga yang tidak bermasalah dan sempurna. Cara kita handle tu yang penting. Apa pun aku bershukur dengan keadaan sekarang ni. Aku pun banyak salah jugak. Dengan perangai panas baran aku.
Semuga rumahtangga kami berkekalan hingga ke akhir hayat.

Gambar Insta kat bawah ni masa celebrate birthday Ijan dan Shikin. Ijan 3/11 dan Shikin 5/11. Makan kat Sakura Kristal Taman Melawati. Aku sponsor cupcake dari wondermilk.




Yang ni dinner kat Jom Bali kat Setapak. First time makan kat sini. Not bad la food dia. Aku suka sotong kangkung, sedap. Portion pun besar, boleh share makan. Western pun ada. Boleh masuk dalam senarai tempat makan kami sekeluarga. Bila malas masak ada la tempat baru nak dituju. 


Tu je kot nak story. Jangan tak update ye blog..huhu...banyak gambar kat draft tu, nanti la post.

No comments:

Post a Comment