Sunday 8 May 2011

Jalan2 di Putrajaya & kenduri jiran lama

Masa minggu cuti Hari Pekerja tu aku pergi sini....






Ya...Putrajaya...suka betul aku tengok bangunan2 kat sini....

Pergi Alamanda sbb teringin nak beli kasut kat sini...teringin la kan...apa agaknya rasa pakai kasut mahal2 ni ...bak kata ofismate aku Alin "tak pernaaah ada"..kata ada sale so nak tengok la...tp design ntah apa2...no wonder la buat sale sampai 70%...



dah habis ronda satu Alamanda pergi dinner together with our friends Abg Shahidan n family and Abg Zizan...Makan sate  n mi bandung kat tepi hiway kajang tu...


Abang Shahidan dan keluarga.. 






Sunday aku pergi  kenduri Hazie kat Shah Alam...dia buat knduri kawin adik dia Nor...diorang ni jiran lama masa kitorang duduk berek polis kat Jalan Semarak dulu...jmpa la kwn aku yg aku rasa dah dekat 14 tahun tak jumpa...norhayati skrg dia mengajar kat Mersing..anak dah empat...tapi gambar dia lupa pulak aku nak snap...



Cuti kalau tak de aktiviti mkn memang tak sah...

No comments:

Post a Comment