Monday 25 July 2011

Bertuah badan..

 
Agak tersentak bila blog hoping ada ternampak cerita psl perkahwinan norman hakim dan pasangan tangkap khlawat dia si memey tu disponsor berjuta-juta oleh Jimmy Choo dan Rafflesia. Padan la husband ada tanya aku betul ke diorang berdua ni kahwin cost sampai RM12juta? Yang aku ni tak tau cerita pun dengan laju menjawab mana ada duit si Norman tu nak kawin byk tu..kalau ada tak kan la si Abby tu meroyan dlm paper psl nafkah anak. Masa duduk bersama pun si Abby tu kerja siang malam cari duit..Ye la aku kan pergi holiday mana ada baca paper pun.

Apalah agaknya perasaan si Abby tu bila dia baca. Mungkin dah tak kisah kot. Aku yang baca ni pun geram gak la..apa ke hal 2 sponsor tu nak sponsor diorang? nak kata berlakon popular sangat pun tidak..nak kata jadi hero atau heroin dalam movie yang meletup lagi la tak ada..si memey tu nak kata jadi duta product ada ke? ke aku yg tak perasan...si norman tu dulu ada la masa dia masih lagi suami si Abby...

Reporter pun satu hal...yg aku perasan suka sgt cover psl diorang ni. Terutama Harian Metro..psl si memey tu bagi anak abby mkn pun nak masuk paper..siap ckp lagi ciri-ciri keibuan..tak kan la dia nak bantai pulak budak tu dpn orang ramai...mcm pelik sgt ke kat reporter tu bagi budak makan... Cerita pasal abby susah payah nak jaga anak tak pulak korang nak cerita...baru la adil..

Memang la orang akan cakap ala dah rezki diorang tapi hati manusia ni mesti la berdetik jgk kan...perkara normal la org pempuan  akan mrh si memey tu sbb merampas laki orang lps tu kecoh...pandai plk ckp dah ketentuan, dah jodoh...

Harap-harap jodoh korang kekal hinga akhir hayat...jgn bergambar sakan naik meluat org tengok..belum apa-apa dah pegang sana pegang sini...awak tu artis..cubala tunjuk perangai elok sikit...

p/s- entry yg tak ada kena mengena dgn hidup aku...saja nak bg pandangan..

No comments:

Post a Comment