Monday 18 July 2011

Monday Blues...

Senyap je kat ofis hari ni. Tak ada mood nak ckp banyak. Selalunya kalau Monday ada je cerita yg nak dikongsi bersama. Orang suka ke tak suka nak dgr aku cerita je...

Offismate aku pun senyap jgk. Malas nak tanya kenapa. Tak apalah kalau tak nak cakap dengan aku Bukan senang nak puaskan hati semua orang. Konsep berkawan bagi aku kalau orang tak suka, bengang ke aku akan diam je. Kalau aku buat salah aku akan minta maaf.  I'm just an ordinary human being and make mistakes yg kekadang aku sendiri pun tak perasan. Sebab tak perasan ni la yg buat org sakit hati atau sedih dengan aku.Bila hari-hari berjuma mesti la perangai buruk kita akan keluar dan buat orang tak suka. Aku boleh menganggap diri aku ni bila di ofis adalah org yg ceria dan tak suka nak tunjuk "bad mood". Kalau keadaan berterusan mcm hari ni i just follow the flow je la... sedih ke? sedih gak la...tapi nak buat mcm mana kan?

Orang tak puas hati dgn kita pun aku tak boleh nak control. Dalam family kita pun ada  jgk yg tak puas hati dgn kita kan.. Aku rasa kalau org tu tak puas hati dgn  aku time tu je la..mungkin dia tengah bengang dgn aku ke kan...That's life...mana boleh kita nak program otak manusa ni dgn cara kita. Allah swt memberi dugaan kepada manusia ni dgn berbagai bentuk. Aku anggap ni satu dugaan kecil je... think positive..

 p/s- Eh sha, kau ingat kau dah tua ni tak ada org ke nak terasa hati dgn kau...jgn perasan kau bagus ok.. tapi kan tak semestinya bila kita dpt tau sesuatu yg kita tak sangka, selamanya mcm tu...merepek la kau ni...

No comments:

Post a Comment