Thursday 28 July 2011

Singa lawan ghimau..

So, semua dah tau result bola tadi kan...aku tak tengok tv sebab nak pergi tahlil kat Bukit Setiawangsa tapi on the way tu on radio channel sinar...ada siaran langsung..jadilah dpt dgr kat radio..teringat masa kecik dulu abah aku dgr bola kat radio...on the way back  tu Malaysia score 1 dah habis suka la kan tapi kejap je la...tak boleh nak suka sgt terus Singapore dapat satu gol yg sgt senang(walaupun tak tengok tv tapi dengar radio pun dpt bayangkan bagaimanakah corak permainan Malaysia).

Aku dengar dari mula Msia asyik serang je... macam anjing liar kejar kucing nak kan 2 biji gol tu, Datuk Rajagopal patut kasi pemain relax.. play cool dan bergaya professional, jgn terlalu agresive menyerang dan banyak simpan bola.. gol akan datang sendiri.  

Nak gelak pun ada baca status member-member kat FB...of course la byk yg sedih..yg bagi semangat pun ada..tak tau nak cakap apa la kan...kalah menang adat permainan tapi....malas nak ckp..agaknya kalau aku tengok live mau kena sakit jantung kot...
Ok la kita tengok la apa cite kat paper esok...anyway congrats to Safee Sali...you are the best! Tapi kalau ada tiga empat safee sali pun defence camtu je lawan team kampung aku boleh kalah kot. hehehe ..majulah sukan untuk negara...kalau dalam zoo pun singa lawan rimau sapa menang...k bye.

No comments:

Post a Comment