Thursday 8 August 2013

Iftar 27 Ramadhan @ Royale Chulan


Assalammualaikum,

Alhamdulillah, esok semua umat islam akan menyambut Hari Raya Aidilfitir. Mesti semua orang tengah buzy dengan last minute preaparation kan. Pagi tadi, adik aku dah baked 2 jenis kek,, kek lumut dan kek oren. Rendang-rendang, nsai imput pun dah ready. Tunggu nak ngap je di pagi raya.

Tahun ni giliran aku raya dengan family aku. so. dah plan nak balik raya ke Kuala Kangsar selepas sembahyang raya. Sedihkan ramadhan dah berlalu ni. So, diakhir ramadhan, sempat la aku beruka puasa dengan Umi dan Along kat Royale Chulan. Along yang teringin sangat nak berbuka puasa kat sini, so layan kan je la..

Sampai je kena berator sbb nak bali voucer, so dgn adanya voucher tu harga buffet ramadhan menjadi RM90 nett.



Suka ye kau Along...




Berjalan menuju ke meja makan yg dah disediakan..


Along yg booked...





suasana di dalam dewan makan..sgt meriah ok..


The foods..banyak sgt, sampai tak termakan dan tak sempat nak merasa semua..segala aneka jenis mi dan laksa, btw laksa johor dia sgt sedap.. nasi dagang, kerabu,beriani, kambing panggang, ikan bakar...and the list goes on..





Alhamdulillah, semua dah kenyang, moh la kita balik..sementara nak tunggu kereta, meh la kita bergambo ye sebagai kenangan..

Photo: Sambil tunggu kete..

Aku tengok, walaupun harga buffet tu mahal, ramai jgk yg datang bwk family makan disini. Yang company bayar tu tak heran la kan. Memang berduit la orang malaysia ni. 

Selamat Hari Raya semua, Maaf Zahir Dan Batin..ok, nak packing baju..

No comments:

Post a Comment