Wednesday 28 August 2013

Open house kecil-kecilan

Assalammualaikum,

Kecil-kecilan? If besar-besaran mcm mana pulak? Pasang khemah la agaknya kan..teringin jgk nak buat mcm tu, belum sampai rezeki lagi..insyaalah one day.. 

Mulanya husband nak ajak kawan-kawan tenis dia datang raya..oh ni kisah raya ke 11 hari tu..diorang nak diskas pasal diorang punya kelab aktiviti , so alang-alang tu aku ajak la kawan-kawan aku dtg sekali beraya..along, zee, umi and ata anak beranak..

Menu utama hari tu adalah spagheti bolognaise. Menu East Meet West..hahaha.. Yg lain seperti biasa rendang ayam pencen, ayam sambal serai, nasi impit, makaroni bakar. Menjelang malam makanan pun dah nak abis, terpaksalah goreng spagheti.





Air sirap oren. Open house in husband aku request tak nak pakai pinggan kertas. Jenuh la aku nak basuh pinggan semua. Sudu garpu je pelestik..layankan je..nasib baik cousin aki dtg tlg, by malam tu semua pinggan mangkuk simpan balik almari..

Bergambar bersama kwn2..




Menyampah sungguh aku tengok perut aku tu..cam pregnant 4 bulan..kita diet lps bulan raya ni ye..ye ke diet???

Sehari seblum tu aku pergi raya rumah kawan aku, Ata tu..rumah dia kat Ukay Pedana.


Semua tu schoolmate aku, kelas lain-lain..

Bulan raya ni penuh dengan aktivit maaaakan je kan. Tak kan tak nak makan bila pergi beraya..tak cukup dengan open house, kenduri kahwin lagi tu. Baru-baru ni aku menghadiri Majlis Persaraan bekas guru sekolah rendah aku. Sebak dan gembira. I'll blog about it.

p/s - org tua ni kalau bercinta memang buruk kan, tak sedar diri..opssss!!!

No comments:

Post a Comment