Thursday 10 October 2013

10.10....Dah 6 tahun umur dia....


Happy birthday Izaz Arief..mami doa kan adik akan jadi anak yg baik dan dikurniakan kesihatan yg baik.

Izaz arief ni suka mkn kek..currently, his favourite cak his orange kek..red velvet pun suka, butter cake pun suka tp carrot cake dia tak suka..kuih semperit pun dia suka..pelik kan budak lelaki suka mkn kek n biskut kan..so, terpaksa la mama dia penuhkan peemintaan dia if dia nak makan...

Tengah mengaji dgn opah...Alhamdulillah dah khatam quran dah dia. abang dia pun belom lagi.  Sekarang ni mengulang baca.


Tapi....KPOP pun suka gak ni..tau je dia lagu2 grup KPOP tu...ada hati nak folo Yaya pergi tengok konsert INFINITE minggu depan. ni semua pengaruh anak aku la...tau2 je tengok you tube. Sebut pasal you tube, he was 4yo when he asked me to surfed you tube. Yg kelakarnya dia bgtau aku mami bukak YUTUBE sambil tunjuk kat icon you tube tu...mengekek aku gelak lps tu dia nangis...hahaha...
 



Adik, afsal pegang bird tu...
 
Malam kalau kat Melewar tidor dengan aku lagi ni..tapi kalau kena marah dgn aku, sentap mengalahkan budak perempuan...manja sangat...dengan adik dia caca tu selalu je dia beralah..kekadang dia pulak menangis bila berebut dengan caca tu...caca tu brutal...
 



Mami love you adik till the moon and back.

p/s - hari ni jgk genap 6 tahun syed muzaffar pergi bulan..

No comments:

Post a Comment