Monday 5 December 2011

December is here

It's December oredi..how time flies..segala azam dah terlaksana kah??? Tak pe kalau terlaksana bwk je kat tahun depan..

Smlm member sekolah aku Ummi sms ajak keluar..aku ok je as long dia fetch aku kat rmh..so husband pun bagi green light..we all g pergi redbox sogo karok dlm 2 jam lps tu jalan-jalan kat bwh tu..asalnya aku yang nak tengok barang mekap sudahnya dia yg terbeli lipstick kat Bobbi Brown dan masacara kat Loreal..aku satu benda pun tak beli..bajet beb sbb nak g Kuching this weekend..tapi aku ada berkenan satu kale lipstick kat Bobbi Brown..nanti dapat bonus boleh beli..

Dah keluar dari Sogo tu terus pergi Keramat sbb nak beli keropok kering untuk member aku kat Kuching tu..sekali pergi kedai tutup terus makan nasi ayam..

On the way nak balik rumah sembang2  dlm kereta ckp psl tudung Fareeda..kat mana ada jual..so gugel ada pengedar kat Batu Caves terus ummi ajak aku pergi..tak sabar mokcik tu nak pakai tudung fareeda tu..sampai sana hujan ribut..cantik tudung fareeda ni..bila pakai terasa diri ni jelita..hahaha..tp memang cantik..aku tak beli la..bajet katanya kan..ummi beli sehelai...

Petang dlm 6 lebih dia hantar aku balik..pantang dpt pelepasan petang baru ko balik ye..mlm lps maghrib siap2 nak g tengok Twillight..bagi aku buang masa je buat sampai nak buat buat 2 bahagian ending twillight ni..Part Bella n Edward hanimun tu tunjuk sikit pun boleh lps tu habiskan terus..those yg dah baca novel dia memang dah tau la kan ending dia mcm mana..tapi aku ni malas nak baca novel tu..panjang bebenor..sekarang ni aku perasan mood membaca aku ni memang dah ke laut..novel mini shopaholic tu pun dah berbulan aku baca tak habis-habis.. 

Plan balik dari Kuching ni aku nak settlekan baju, buku n tuisyen Soraya..aku plan nak tuisyen kan dia Mathn n Science je..nak ambik personal teacher...subject lain insyaallah aku dan Soraya sendiri akan sama2 study..

Ok, enough of my ramblings..sambung buat kerja pulak..

No comments:

Post a Comment